dijous, 7 d’abril del 2011

DUCKSTEIN I JEVER PILS ( ALEMANYA)


Segueixo actualitzant amb algunes de les cerveses que vaig poder degustar per Hamburg, avui els hi toca a la DUCKSTEIN ORIGINAL i la JEVER PILS, dos tipus de cervesa diferents, però molt exteses al llarg de tota la ciutat.

Començaré per la Duckstein, una cervesa que no em va deixar gens indiferent, però que tampoc em va acabar de agradar. És una cervesa fosca (tonalitats vermelles i marronoses), amb poca graduació alcohòlica i amb un aroma que et pot semblar a fumat i fusta a la vegada.

Els primers glops passen bé, la trobes una cervesa diferent, però a mesura que es va buidant la gerra se't fa cada vegada més pesada i emfalagosa fins arribar al punt de exigir al cambrer que et retorni els diners. En fi, encara que no ho sembli va ser una grata sorpresa poder beure aquesta cervesa.

La segona cervesa d'avui es la JEVER PILS. Trobu que cerveses d'aquest tipus desprestigien els grans mestres cervesers alemanys, cerveses al estil "cruzcampo". La Jever Pils és la tipica cervesa pilsener, rossa, baixa graduació alcoholica (5% d'alcohol) i carregada de sucre ( si més no la vaig trobar dolça de collons). Tot i veure cartells publicitaris al llarg del barri, no va ser fins l'últim dia que vaig poder beure-me'n una, i sincerament em vaig endur una decepció. M'imagino que aquesta cervesa només te la deus poder beure arribant quasi al punt de congelació i amb una temperatura ambient de 35º C, tot i així no la probeu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada